دوره کوتاه مدت آموزش هویت سازی برند (Brand Identity)

زمان دوره سه شنبه 7 و 14 و 21 آذرماه (از ساعت 15 الی 19)

مدرس: آرش سلطانعلی

•  مدیر تبلیغات و مشاور برند

• فوق لیسانس MBA

• مدرس دانشگاه در رشته های تبلیغات و ارتباطات- هویت سازی و مدیریت برند (Branding)

• مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر آژانس IDEA BRANDING

• مؤلف کتاب هویت سازی برندهای تجاری

 

هویت یکپارچه:(Brand) 

هویت یکپارچه یک برند قواعد و زیر ساخت‌های یک ارتباط روشن و شفاف است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش در‌می‌آورد. بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد، می‌سازد، اجرا می‌کند و می‌گوید.

هویت،  فقط نشانه، لوگوتایپ یا نام نیست، بلکه عوامل مشترکی است که همه ارکان یک برند را در بیرون و داخل آن پیوند می‌زند.

هدف از ارائه هویت یکپارچه برند، ایجاد تصویری خاص و مثبت در ذهن عموم مخاطبین است.

هویت یک برند یادآور مستمر و ثابت است از چهره یک برند که در همه جا قابل رویت و انگیزه‌بخش است.

هویت برند بیان شخصیت، اعتبار و شیوه کار آن برند است. هویت یکپارچه بیانگر ارزش‌ها و نمایش حرفه‌ای بودن برند و تعهد آن به بالاترین استانداردهای بین‌المللی است.

هویت یکپارچه برند تصویری متحد و یکدست از برند ایجاد می‌نماید. از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه ماشین‌های توزیع کالا تا سبک و سیاق تبلیغات، همه جا آگاهی نسبت به برند را افزایش می‌دهد و در نهایت کار و کسب را رونق می‌بخشد. هویت یکپارچه ابزاری نیرومند است که با سرمایه‌گذاری بر روی آن، قدرت و اعتبار و ارزش افزوده برای برند ایجاد می شود.

 

مخاطبان دوره:

مدیران شرکت‌ها، مدیران تبلیغات، روابط عمومی، دست‌اندرکاران تبلیغات و ارتباطات.

 

مدت دوره:  3جلسه 4 ساعته

هزینه دوره: 1/270/000 ریال

به شرکت‌کنندگان دوره مدرک سازمان مدیریت صنعتی اعطاء خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به  وب سایت www.imi.ir مراجعه و در بخش آموزش های کوتاه مدت فرم ثبت نام را دریافت نموده و پس از تکمیل فرم آن را  به دفتر ثبت نام فکس نمایند.

سرفصل های دوره:

•  مفهوم برند

•  تاریخ پیدایش برند

•  فایده و ارزش برند

•  ارزشمندترین برندهای جهان

•  ارتباط برند با مخاطبین

•  هویت برند

هویت ملموس و ظاهری برند

هویت ناملموس و باطنی برند

انسجام و یکپارچگی برند

نقش ارتباطات در ارزش آفرینی برای برند

معماری و استراتژی برند

خط مشی و راهبرد برند  (Brand Strategy)

چشم انداز برند  (Brand Vision)

ماموریت برند (Brand Mission) 

ارزش‌های برند  (Brand Values)

ویژگی‌های برند (Brand Position)

جایگاه برند  (Brand Position)

وعده برند  (Brand Promise)

جوهره برند  (Brand Essence)

شخصیت برند  (Brand Personality)

هویت دیداری مشهود برند  (Visual Identity)

هویت شنیداری برند (Sonic Identity) 

هویت کلامی برند (Verbal Identity)

محل تشکیل دوره:

خیابان ولیعصر، نبش خیابان جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان مرکز آموزش تلفن:2241084 - 26203934 فکس: 22013408