اولین نماد این شرکت حدود 150 سال قبل، در سال 1858 طراحی و بر روی خورروهای تولیدی نصب گردیده. این نماد معروف که از ابتدا تصویر یک شیر در حالات مختلف بوده، یکی از جذاب ترین، ماندگارترین و زیباترین برندهایی ست که تاکنون بر  روی خودروها نشسته. شیر در اذهان نمادی از قدرتمندی بوده که در این برند تجلی یافته است و به آن اعتبار بخشیده. شرکت پژو پس از سال 1960 تقریبا هر ده سال تغییراتی بر روی این نماد اعمال کرده تا به شکل کنونی رسیده است. آخرین تغییراتی که بر روی این نماد ایجاد شده بود در اوایل سال 2000 بوده و این نماد اولین بار با شمایل جدید بر روی خودروهای سری 6 نشست "از 106 تا 606". حالا در ابتدای سال 2010 این شرکت نماد جدیدش را با تغییراتی محسوس در طراحی قبل با شعار تبلیغاتی motion & emotion "حرکت و احساس" رو نمایی کرده است. نماد جدید بر روی سری 7 و همچنین 00 پژو خواهد نشست. حرکت ستودنی این شرکت نشان از مدیریت هنری یک برند بصورت درست و حساب شده دارد که برای ماندگار شدن تلاش می کند.
با سیر تکاملی این برند آشنا شوید: