گروه:
خوشنویسی
تاریخ ایجاد: 20 تیر 1390
بازدید از گالری: 263 بار
خط سفیر عباس سیف آبادی
از سال 79 الی 82 خط نستعلیق و ثلث را تجربه نمود و از سال 82 پس از آشنایی با استاد آریامنش در آموزشگاه کرشمه زیر نظر ایشان خط کرشمه و سفیر را فرا گرفت.عباس سیف آبادی از سال 85 تا کنون در همین آموزشگاه مشغول به آموزش خط سفیر می باشد.
کاربر گرامی ؛ با امتیاز دهی به آثار، گرافیک نت را در پالایش آثار برتر یاری نمائید.
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
گالری های تصادفی
آخرین گالری ها
