شرکت تولید کننده آدامس Orbit با یک اقدام نوآورانه جدید ، سرگرمی و خلاقیت را در یک رقابت در فیسبوک باهم می آمیزد.
به گزارش ام بی ای نیوز به نقل از سایت www.popsop.com، این کار مرحله دوم یک کمپین دیجیتال به نام " سری بیلبورد های Orbit " به شمار رفته و با هدف ترویج آدامس های Remix این شرکت با اسانس میوه ها در آمریکا انجام می شود.
سری بیلبورد های Orbit این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از داده های فیسبوک خود بسته بندی جدیدی برای آدامس های این شرکت ارائه دهند. با یک بار like کردن، این برنامه اطلاعات را درباره شرکت کننده جمع آوری کرده و با این عنوان که " زندگی هر نفر در فیسبوک یک کار هنری است "، فرصتی برای یک طراحی بسته بندی منحصر به فرد به وجود می آورد. به این ترتیب شما در مسابقه ای شرکت می کنید که در آن شانس حضور بر روی بسته های واقعی آدامس Orbit در سال جاری برایتان ایجاد می شود.
برای برگزاری این مسابقه، Orbit با هنرمند فعال در آژانس دیجیتال EVB ( Evolution Bureau )، جاشوا دیویس، متخصص در ساخت سیستم های الگوریتمیک همکاری می کند. طراحی جدید احتمالا اطلاعاتی مرتبط با دوستان کاربران، علایق آن ها، عکس ها، روابط و تاریخ تولدشان را در بر خواهد گرفت.
Orbit اقدامات نوآورانه مشابهی را در بهار سال گذشته انجام داد. دانشجویان کالج در رشته های طراحی و هنر و برنامه های ارتباطاتی صدها طرح برای شرکت در مسابقه طراحی بسته بندی جدید ترین آدامس Orbit با اسانس خربزه به نام Melon Remix را ارائه کردند. هشت برنده نهایی شانس طراحی بسته های آدامس Orbit برای ارائه در فروشگاه های داخل کشور را به دست آورده و دو نفر نیز پنج هزار دلار پول نقد دریافت کردند.
در کنار نمایش سری بیلبورد های Orbit، این برند در حدود 60 طرح جدید برای بسته بندی آدامس های Remix خود در سال 2012 ارائه خواهد کرد.
پاییز گذشته، Orbit یک کمپین بازاریابی در روسیه راه اندازی کرد که انیمیشن های تلویزیونی و یک بازی آنلاین را شامل می شد.