امروز، در مراسم جشن یک سالگی هفت رنگ که با حضور دوستداران و علاقمندان و همچنین اساتید و افراد صاحب نام برگزار شد نفرات برگزیده فراخوان پوستر مشخص و طی مراسمی از آنها تقدیر و جوایز آنها اهدا گردید.
در این مراسم که با حضور خبرنگاران و همچنین مسئولین شرکت هفت رنگ آسمان و آموزشگاه هنرهای تجسمی ایده برگزار شد نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا بود و نفرات برگزیده معرفی و سپس کیک یک سالگی هفت رنگ که نماد یک سال تلاش و کوشش دوستان و همکاران ما بود بریده شد.
هیئت انتخاب و معرفی آثار برتر پس از بررسی آثار ارسال شده به این فراخوان، در مرحله یکم از میان 150 اثر ارسالی 25 پوستر از 16 هنرمند را شایسته داوری خوانده و پس از مرحله دوم داوری ضمن تقدیر از استاد علیرضا صدیقی و به جهت حمایت از نسل پنجم گرافیک ایران و هنرمندان جوان، سه هنرمند جوان را بعنوان نفرات برتر به شرح زیر معرفی نمودند:
1 - جناب آقای عرفان پورسلطانی به عنوان هنرمند
برگزیده نخست
2 - سرکار خانم مریم پورسعادتی به عنوان
هنرمند برگزیده دوم
3 - سرکار خانم مهری فخرپور به عنوان
هنرمند برگزیده سوم
همچنین در این مراسم آقای امیرعلی مددی، سردبیر روزنامه اینترنتی گرافیک ایران طی سخنانی کوتاه هفت رنگ را نماد تلاش و خودباوری خوانده و از افراد حاضر و همچنین مسئولین آموزشگاه ایده (جناب آقای سلطانعلی و سرکار خانم عربلو) به سبب حمایت و همکاری در برگزاری جشن یک سالگی تقدیر و تشکر نمود.
این مراسم در ساعت 20:30 پایان یافت.
لازم به ذکر است گزارش تصویری این مراسم بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت تا عزیزان شهرستانی و دوستانی که در این جشن حاضر نبودند از چگونگی برگزاری این مراسم مطلع شوند، همچنین نمایشگاه مجازی آثار ارسالی نیز بزودی در سایت افتتاح خواهد شد.
از همین جا از همه دوستانی که در این یک سال ما را مورد لطف و محبت خود قرار دادند تشکر کرده و برای همه هنرمندان ایران زمین بالاخص هنرمندان عرصه گرافیک آرزوی موفقیت داریم.