این نمایشگاه را از روز  18 اردیبهشت ماه  در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد و در این نمایشگاه آثار 42 هنرمند طراح به نمایش گذاشته خواهد شد. از ویژگی های این نمایشگاه حضور آثار سه نسل از طراحان گرافیک در کنار هم می باشد که به همت مجله الکترونیکی رنگ به عنوان بانی این نمایشگاه گردآوری شده است.
همچنین کاتالوگی از آثار این نمایشگاه در 128 صفحه توسط نشر روشنان منتشر شده است که در افتتاحییه این نمایشگاه رونمایی و عرضه خواهد شد.
در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی همچون صادق بریرانی، مصطفی اسدالهی،ابراهیم حقیقی، مجید عباسی، ساعد مشکی،کورش پارسانژاد،مرتضی آکوچکیان، فرزاد ادیبی،شهاب اشتری، علی افسرپور، علی بخشی، ، تهمتن امینیان، ، مریم پالیزگیر، پیمان پورحسین، پریسا تشکری، شهاب تندر، آرش تنهایی، بهراد جوانبخت، پدرام حربی، ، دامون خانجانزاده، محمد خداشناس، هما دلورای، احسان رضوانی، مهران زمانی ، مهدی سعیدی، قباد شیوا، ایمان صفایی، کسری عابدینی، وحید عرفانیان، رضا علوی، مریم عنایتی، سیاوش فانی، فرهاد فزونی، امیرعلی قاسمی، امیر حسین قوچی‌بیک، آریا کسایی، هومن مرتضوی، طاهره محبی‌تابان، مرتضی محلاتی،علیرضا مصطفی زاده، لیلا میری،هادی نصیری و مانی نیلچیانی به نمایش درمی‌آید.
نمایشگاه "یک روز رنگی" تا 23 اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 10 تا 20 از این آثار دیدن کنند.



طراح پوستر: بهراد جوانبخت - شهاب اشتری