گرافیک نت؛ کارگاه آزاد « ارتباطات در رسانه های نوین » با حضور محسن محجوب نیا  (مدرس) و بیش از 40 نفر از علاقه مندان، عصر روز سه شنبه 19 آذر در مدرسه‌ی ویژه برگزار شد.

محسن محجوب نیا مدرس این کارگاه، ابتدا با طرح این سوال که چرا ارتباطات نوین از طریق شبکه‌های اجتماعی این همه طرفدار داشته و چگونه به عنوان بخش جدا نشدنی از کسب و کار مردم درآمده صحبت کرده و به جنبه‌های مختلف این رویکرد، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان  آن پرداخت. او در ادامه صحبت، با بر شمردن نکات مثبت و منفی عضویت کاربران و همچنین نحوه‌ی درآمدزائی گردانندگان شبکه‌ها، روش‌های حرفه‌ای و چگونگی بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های نا محدود آنان را تشریح کرده و یادآور شد که ؛ با توجه  به طیف گسترده مخاطبان این شبکه‌ها می توان با تبیین و ترسیم استراتژی موفق کسب و کار و اطلاع رسانی گسترده اما هدفمند، به طیف وسیعی از مخاطبان دست یافت.

در بخش دیگری از این کارگاه، شرکت کنندگان با طرح پرسش‌هائی در خصوص ؛ تغییرات گسترده در شیوه‌های ارتباطی، قابلیت ها، امکانات، کارکردهای رسانه‌ای و فرصت‌های بدیعی که این رسانه‌ها در اختیار کاربران خود می گذارند، به گفت و گو و مشارکت پرداختند.