گرافیک نت؛ به همین منظور دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه طی فراخوانی از همه طراحان، کاریکاتوریست‌ها و هنرمندان سراسر دنیا درخواست کرده است با ارسال آثار خود با موضوع صلح عادلانه و مقابله با تروریسم در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

آثار ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس پس از نمایش در ایران و در حاشیه«کنفرانس بین‌المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» در 3 کشور دیگر نیز به نمایش در آمده و سپس آثار برگزیده در کتاب ویژه‌ای منتشر خواهند شد.

موضوعات آثار دریافت باید در یکی از زمینه‌های زیر باشد:
بخش اول: تروریسم
بخش دوم: فرهنگ و تروریسم
بخش سوم: قربانیان ترور
بخش چهارم: عدالت و صلح

طبق اعلام برگزارکنندگان؛هنرمندان آزاد هستند در هر بخش و از هر تکنیک و نوع نگاهی استفاده کنند. آثار ارسالی لزوما نباید از زاویه‌ای خاص و منطقه‌ای دیده شوند و می‌توانند فراملی و مذهبی بوده و به همه تاثیرگذاران و تاثیرپذیران تروریسم از جمله نظام بین‌المللی و دولت‌ها، ملت‌ها، قوانین تاریخ گروه‌ها رسانه‌ها، فرهنگ‌ها و قربانیان ترور بپردازند و در نهایت برای تحقق صلح عادلانه در جهان ایده‌ای مطرح سازند.

جوایز سه اثر برگزیده کنفرانس به این ترتیب خواهد بود: نفر اول؛ دیپلم افتخار از طرف کنفرانس و پنج سکه بهار آزادیف نفر دوم؛ دیپلم افتخار از طرف کنفرانس و 3 سه سکه بهار آزادی و نفر سوم؛ دیپلم افتخار از طرف کنفرانس و یک سکه بهار آزادی.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 90 به دبیرخانه کنفرانس به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید محبی، پلاک 22 ارسال کنند.

زمان برگزاری این نمایشگاه 23 الی 28 اردیبهشت ماه خواهد بود.
به نقل از ایسنا