برخی از مباحثی که در این ورکشاپ به آنها پرداخته خواهد شد، عبارت است از:
• ایده های تبلیغاتی متمایزکننده
• ارتباط روانشناسی تجاری با تصاویر
• روانشناسی رنگها در بازاریابی
• انتخاب رنگ متناسب با نوع صنعت و بازار
• جایگاه رنگ در تبلیغات محیطی
• تکنیکهای طلایی در بسته بندی
• بسته بندی های مدرن
• بهتر دیده شدن در میان رقیبان
• طراحی Logo از نگاه بازاریابی
• علائم، نمادها، رنگها و اعداد در لوگو
• تحلیل و بررسی Logo های معروف جهانی
دکتر امین اسداللهی، دکترای مدیریت بازرگانی و تبلیغات و عضو گروه انجمن تحقیقات بازار اروپا (ESOMAR ) و عضو گروه انجمن تحقیقات بازار ایران IMRA است.
تدوین طرحهای بازاریابی و توجیهی بانکهای سینا، سرمایه، توسعه و تعاون، بیمههای کارآفرین و پاسارگاد، شرکتهای پاکشوما، اکتیو و ... از جمله فعالیتهای وی است.
اسداللهی مدیریت پروژه های تحقیقاتی بازار متعددی را برعهده داشته است (بیش از ده عنوان)
از وی تاکنون دهها عنوان مقاله در نشریات معتبر و علمی پژوهشی به چاپ رسیده است، از جمله:
ـ بررسی تاثیر شناخت نام و نشان تجاری و روابط با نام و نشان تجاری بر رفتار خرید مشتریان
ـ سهم ذهنی مشتری و سهم قلبی مشتری
ـ ارزیابی برند ورزشی پوما از دیدگاه بازاریابی با سایر برندهای ورزشی
ـ استراتژی های شرکت هواپیمایی ساوت وست
ـ چارچوبی برای ارزیابی میزان مشتری مداری در سازمان های خدماتی
ـ بازاریابی نانو
ـ بازاریابی جهانی
ـ نقش و جایگاه منطق فازی در پیش بینی رفتار مصرف کننده
ـ استراتژی های رقابتی در کشورهای توسعه نیافته
این کارگاه آموزشی از ساعت 12 روز پانزدهم دی در محل جدید این مجتمع آموزشی آغاز میشود و شش ساعت به طول میانجامد. علاقهمندان برای حضور در این ورکشاپ تا 13 دی فرصت دارند به مجتمع آموزشی کیش مهر واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی، پلاک 1585 مراجعه کنند یا با شماره تلفنهای 88901499 - 88901466 - 88901553 تماس بگیرند.