گرافیک نت؛ شما از «کار» خودتان چه میزان شناخت دارید؟ آیا می‌دانید یک «کار- آگاه»ِ واقعی باید چه توانمندی‌هایی داشته باشد؟

«کار- آگاه» کسی است که بتواند دانسته‌ها و داشته‌های ذهنی‌ خود را در هنگام ضرورت به‌کار ببندد؛ کسی که دانش آکادمیک‌ خود را با یافته‌هایی که هر روز از رهگذر کار حرفه‌ای کسب می‌کند گسترده‌تر نماید؛ و بالاخره «کار- آگاه» کسی است که «خلاقیت» را به عنوان یک «رویکرد همیشگی» می‌شناسد و همواره وظایف مربوط به خود را با ابتکار عمل به انجام می‌رساند.

دورۀ پیوستۀ 6 ماهۀ موشن‌گرافیکس دربرگیرندۀ عناوین آموزشی متنوعی است که با همکاری گروهی از باتجربه‌ترین اساتید در حوزه بازاریابی، طراحی گرافیک، انیمیشن و صدا و با هدف پرورش نیروهای مستعد در این عرصه تشکیل شده است.

دانشجویان طی این دوره ضمن توسعه‌بخشیدن به دانش و تجربۀ خود در زمینۀ موشن‌گرافیکس با مفاهیمی چون «خلاقیت»، «تکنیک‌های ایده‌پردازی»و «تصویر و صدا» (همراه با نرم‌افزارهای مربوط به آن‌ها) آشنا شده و به‌انجام‌رساندن یک پروژۀ موشن‌گرافیکس را در قالب کار گروهی فراخواهند گرفت.

تقسیم‌بندی این مجموعه کلاس‌ها به دو گروه «اجباری» و «اختیاری» این امکان را برای هریک از دانشجویان فراهم می‌آورد تا از مطالب آموزشی به تناسب نیاز و علاقۀ شخصی خودشان و با حداکثر بهره‌برداری از زمان استفاده نمایند. دانشجویانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند به راحتی می‌توانند به عنوان ,MOTION GRAPHICS DESIGNER CREATIVE DIRECTOR و SOUND DESIGNER در­­حوزۀ موشن‌گرافیکس به فعالیت حرفه‌ای بپردازند.

بستۀ آموزشی « چگونه کار- آگاه شویم! » شامل 160 ساعت (80 جلسۀ 2 ساعته) کلاس درس و کارگاه آموزشی است که جلسات آن  در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه  از 23 مهرماه در آموزشگاه ویژه برگزار خواهد شد.