گرافیک نت؛ این کارگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از تاریخ 10 الی 13 دی ماه و به صورت رایگان برگزار می شود.
هنرمندان جهت ثبت نام در این ورکشاپ، می بایست، پنج نمونه از پوستر های خود در قطع 500 در 700 پیکسل و با فورمت JPG به همراه رزومه و تلفن تماس خود را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم دی ماه به نشانی الکترونیک posters.workshop@gmail.com ارسال نمایند.
توضیح اینکه حداکثر 20 نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه دعوت خواهند شد و آثار برتر طراحی شده در این ورکشاپ ضمن حضور در نمایشگاهی با همین عنوان، در قطارها، و سازه های تبلیغاتی داخل مترو به نمایش در خواهد آمد. همچنین با توجه به فضای کارگاه، به همراه داشتن لپ‌تاپ برای متقاضیان الزامی می‌باشد.
گفتنی است در کارنامه ی محمد اردلانی سرپرستی ده ها ورکشاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین افتخاراتی چون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده ی نخست در ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره ها و مسابقات بین المللی، دارای اثر در مجموعه هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و... حضور و تقدیر شده در ده ها نمایشگاه انفرادی و گروهی و مسابقه در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند و ... و نیز عناوین بسیار دیگری دیده می شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88828758 تماس حاصل نمایند.