سلام

 ضمن تبریک سال نو، امیدوارم سال جدید را به خوبی شروع کرده باشید.

 بدون شک، پیشرفت همه ما در گرو کمک و یاری به یکدیگر است و رشد تک‌تک ما در گرو "کنار‌هم" و "باهم‌بودن" است. بسیاری از هنرمندان، علاوه بردغدغه‌های شخصی، دغدغه‌هایی برای رشد فرهنگ و هنر نیز دارند. من هم همینطور هستم و بنیان مدرسه‌اینورس نیز بر همین موضوع مهم است؛ که علاوه بر دغدغه آموزش بتوانیم به سمت "بالا بردن کیفیت کاری" و همچنین "معرفی افراد به بازار کار" حرکت کنیم و کمابیش در این راستا فعالیت‌هایی داشته‌ایم؛ ولی مثل همیشه بدون نظرات سازنده دیگر هنرمندان، این موضوع بطور کامل اجرایی نیست. لذا از کلیه دوستان، مدرسین و هنرمندان سراسر کشور، علاقمندان و بخصوص متخصصین و افراد حرفه‌ای، خواهشمندم تا از طریق ایمیل، نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با پیشرفت و روند آموزش و نحوه بهبود و رشد مقوله های فرهنگی-اجتماعی-آموزشی با اینجانب مطرح نمایند تا باهم و در کنار هم بتوانیم به رشد مقوله آموزش (فارغ از نام آموزشگاه) کمک کنیم و بتوانیم گامی واقعی و جدی برای آموزش و فرهنگ برداریم.

مطمئن هستم که بسیاری از دوستان و استادان بنده، می‌توانند در راستای این موضوع کمک‌های شایانی کنند. همچنین از سایر آموزشگاه‌های هنری تقاضا دارم تا با پیشنهادات خودشان به بنده، به رشد همه‌مان کمک کرده تا بتوانیم در کنار هم و با هم رشد کرده و تاثیرگذار باشیم.

خواهشمندم ایمیل‌های خود را به آدرس ali@inverseschool.com برای اینجانب ارسال کنید. ضمناً ایمیل‌هایی که به این آدرس می‌فرستید، صرفا توسط اینجانب چک می شوند.

 امیدوارم بتوانیم آینده بهتری را رقم بزنیم.

 با تشکر

 علیرضا اردوبادی

موسس و مدیر مدرسه‌ اینورس

16 فروردین 1394