مسوول ششمین جشنواره بسم الله روز چهارشنبه با بیان این مطلب گفت : این جشنواره در چهاربخش پوستر ، لوگوتایپ ، جانبی با موضوع صلح بشریت و خوشنویسی سنتی از 7 تا 14 شهریورماه در فرهنگ سرای نیاوران، از 16 شهریور تا 5 مهرماه در مجموعه پردیس پارک ملت و از 5 تا 11 مهرماه در مجلس شورای اسلامی ویژه نمایندگان مجلس برگزار می شود .
 محمد رضا کمره ای افزود: مراسم گشایش این جشنواره روز جمعه پس از افطار باحضور یک نفر از هیات رییسه مجلس به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس ، مدیران فرهنگی و هنرمندان پیشکسوت برگزار می شود و همزمان با برپایی این مراسم از سه نفر از برگزیدگان چهار بخش این جشنواره با اهدای تندیس بسم الله ، لوح یونسکو و اهدای 900 یورو تقدیر می شود .
وی در ادامه افزود : در جشنواره امسال 3324 اثر از هنرمندان ایرانی و 456 اثر از هنرمندان کشورهایی همچون المان ، عراق ، کانادا ، ارمنسنان و بنگلادش و دیگر کشورها شرکت کردند که از میان اثار رسیده 131 اثر در دو بخش پوستر و لوگوتایپ با موضوع کتابت "بسم‌الله" و 16 اثر از هنرمندان کشورهای بنگلادش ، کانادا و ارمنستان به همراه آثار بخش جانبی با موضوع صلح بشریت به بخش مسابقه راه یافته اند.
به گفته کمره ای در بخش خوشنویسی سنتی جشنواره ششم که به شکل غیررقابتی برگزار می شود 38 اثر از هنرمندان پیشکسوت به نمایش درمی اید .
کمره ای تاکید کرد که جشنواره بسم الله به شکل صد در صد "غیر دولتی" و "زیر نظر موسسه فرهنگی و هنری مکعب هنر" برگزار می شود.
مراسم گشایش ششمین جشنواره بسم الله روز جمعه پس از مراسم افطار در فرهنگ سرای نیاوران برگزار خواهد شد.