گرافیک نت ؛ به گزارش روابط عمومی مدرسه ایده، کنفرانس بین المللی برند، رسمی‌ترین کنفرانس با موضوع برند در ایران با همکاری علمی و آموزشی مدرسه تبلیغات ایده برگزار می‌شود.

در این کنفرانس که با حضور متخصصان حوزه برند در ایران آغاز به کار می‌کند.  دکتر محمد بلوریان تهرانی، دکترای بازاریابی (D. A) از دانشگاه ایندیانای آمریکا، مهندس آرش سلطانعلی عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، مدرس دانشگاه، مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده، دکتر محمود دهقان طزرجانی دکترای روابط بین الملل و تبلیغات با گرایش کمپین تبلیغاتی، دکتر فرزاد مقدم مدرس دوره‌های بازاریابی، تبلیغات و مهندسی فروش در گردشگری و عضو هیت علمی مرکز آموزش‌های تخصصی مارکوپولو (نماینده رسمی دانشکده توریسم بارسلون در ایران)، دکتر محمود محمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مشاور ارشد برندینگ و دکتر میثم شفیعی، دکترای بازاریابی بین الملل از دانشگاه تربیت مدرس از اساتید مدرسه تبلیغات ایده به عنوان اعضای کمیته علمی در این کنفرانس حضور دارند.

همچنین در این کنفرانس، مهندس آرش سلطانعلی با موضوع «هویت برند»، دکتر میثم شفیعی با موضوع «همکاری برند‌ها» و دکتر فرزاد مقدم با موضوع‌های «برندسازی در گردشگری» و «برندسازی در مراکز تجاری» سخنرانی خواهند داشت.

کنفرانس بین المللی برند در تاریخ‌های ۵ و ۶ اسفند ماه امسال، در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما، برگزار خواهد شد.