نگارخانه چلیپا در ادامه دوره جدید نمایشگاه‌های خود که از اول مهرماه امسال آغاز شده است، از امروز میزبان آثار پوستر دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شاهد خواهد بود.
در این نمایشگاه که به همت دفتر هنرهای تجسمی پایداری و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر،اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده هنر دانشگاه شاهد برپا می‌شود، بیش از پنجاه پوستر از 21 دانشجو به نمایش در خواهد آمد.
این پوسترها با موضوعاتی شامل میراث فرهنگی،عاشورا،شخصیت‌های فرهنگی، سالمند و تبلیغات، در قالب کارگاه ارتباط تصویری4 با هدایت و تدریس سید حمید شریفی در دانشگاه شاهد طراحی شده‌ است.
این نمایشگاه ماحاصل بیش از 3 ماه تدریس سیدحمید شریفی در قالب کارگاه ارتباط تصویری است.
شریفی برپایی این نمایشگاه‌های دانشجویی را فراهم شدن فرصتی برای نقد و بررسی شیوه‌های آموزشی می‌داند و معتقد است که این فعالیت ها ضمن آشناسازی استادان و هنرمندان با شیوه‌های آموزشی یکدیگر موجب برطرف کردن معایب و ارتقاء سطح کیفی آموزش هنرهای تجسمی می‌شود.
این نمایشگاه امروز چهارشنبه چهارم آذرماه 1388 ساعت 16 در نگارخانه چلیپا واقع در ضلع شمالی حوزه هنری گشایش خواهد یافت و تا 26 آذرماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان است.