نمایشگاه "تصویرگری و تایپوگرافی" وحید هروی شامل 18 اثر با مضمون محوری رجوع انسان به اصل خویش در «نی‌نامه» مولانا است که برای نخستین بار و به شکل نوین با شیوه عکاسی از تصویر و تلفیق با حروف‌نگاری و تایپوگرافی اشعار در قالب پوستر عرضه می‌شود.
«وحید هروی» هنرمند جوان با فعالیت در رشته‌های نقاشی، عکاسی و گرافیک تا کنون شش نمایشگاه از آثار خود را به صورت انفرادی برگزار کرده است. روایت خلاق این هنرمند از «نی‌نامه» مولانا در مجموعه صبا تا پایان هفته جاری برپاست.
در نمایشگاهی دیگر این مؤسسه، نقاشی‌های شهرناز منفرد تا پایان این هفته میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه شامل 18 اثر نقاشی روی بوم با تکنیک آکرولیک است که با سبک انتزاعی، آبستره و ذهنی خلق شده است.
این هنرمند پیش از این دو نمایشگاه انفرادی در گالری‌های آناهیتا و والی برگزار کرده و همچنین در چندین نمایشگاه گروهی از جمله جشنواره تجسمی تجلی احساس در فرهنگسرای نیاوران گالری آریا، فرهنگسرای بهمن و ... شرکت داشته است.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 12 آذر ماه از ساعت 10 تا 19 برای بازدید از این آثار به مؤسسه فرهنگی هنری صبا (نگارخانه لرزاده) مراجعه کنند.