گرافیک نت؛ به گزارش روابط عمومی «ایده» نظر به ضرورت تقویت هرچه بیشتر نقش عنصر خلاقیت در عرصه تبلیغات کشور، مدرسه تبلیغات ایده بر آن شد تا با الگو گرفتن از مسیری که در کشورهای پیشرفته دنیا در این عرصه طی شده است، با برگزاری جشنواره بزرگ «اسبهای بالدار» (جستجوی خلاقیت در تبلیغات ایران)، نسبت به ریشهیابی علل و ارائه راهکارهای عملی در این خصوص، با بهرهگیری از رهنمودهای هنرمندان، کارشناسان، صاحب نظران و مدیران ارشد آژانسهای بزرگ و باتجربه کشورمان اقدام نماید.
در این جشنواره کارشناسان برجسته دیدگاههای خود را در زمینه عنصر خلاقیت در عرصه تبلیغات مطرح نموده و مسائل موجود را در خصوص تثبیت و گسترش «خلاقیت» به عنوان برجستهترین و موثرترین عامل موجود در تبلیغات بینشمدار و پیشرو به چالش خواهند کشید. نگاهی گذرا به تبلیغات موجود در کشور، نشاندهنده نقش و اهمیت خلاقیت و ضرورت رشد و ارتقاء هرچه بیشتر آن به منظور امکان تثبیت هرچه بیشتر جایگاه تبلیغات خلاق در کشور است.
در جشنواره «اسبهای بالدار» به صورت برنامهریزی شده و هدفمند به بررسی بستر نیازها و فعالیتهای برجسته و ارزشمند انجام شده در کشور نگاه خواهد شد و تلاش گردیده تا از نظرات و رهنمودهای اساتید برجسته علمی دانشگاههای کشور بهره گیری شود.
فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و جشنواره «اسبهای بالدار» با حضور چهرههای علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور فرودین ماه سال جاری برگزار میشود.