گرافیک نت؛ به گزارش روابط عمومی «ایده» نظر به ضرورت تقویت هرچه بیشتر نقش عنصر خلاقیت در عرصه تبلیغات کشور، مدرسه تبلیغات ایده بر آن شد تا با الگو گرفتن از مسیری که در کشورهای پیشرفته دنیا در این عرصه طی شده است، با برگزاری جشنواره بزرگ «اسب‏های بالدار» (جستجوی خلاقیت در تبلیغات ایران)، نسبت به ریشه‏یابی علل و ارائه راه‏کارهای عملی در این خصوص، با بهره‏گیری از رهنمودهای هنرمندان، کارشناسان، صاحب نظران و مدیران ارشد آژانس‏های بزرگ و باتجربه کشورمان اقدام نماید.

در این جشنواره‏ کارشناسان برجسته دیدگاه‏های خود را در زمینه عنصر خلاقیت در عرصه تبلیغات مطرح نموده و مسائل موجود را در خصوص تثبیت و گسترش «خلاقیت» به عنوان برجسته‏ترین و موثرترین عامل موجود در تبلیغات بینش‏مدار و پیشرو به چالش خواهند کشید. نگاهی گذرا به تبلیغات موجود در کشور، نشان‏دهنده نقش و اهمیت خلاقیت و ضرورت رشد و ارتقاء هرچه بیشتر آن به منظور امکان تثبیت هرچه بیشتر جایگاه تبلیغات خلاق در کشور است.

در جشنواره «اسب‏های بالدار» به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند به بررسی بستر نیازها و فعالیت‏های برجسته و ارزشمند انجام شده در کشور نگاه خواهد شد و تلاش گردیده تا از نظرات و رهنمودهای اساتید برجسته علمی دانشگاه‏های کشور بهره‏ گیری شود.

فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و جشنواره «اسب‌های بالدار» با حضور چهره‌های علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور فرودین ماه سال جاری برگزار می‌شود.