به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی، ‌دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران را در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار می کند.
در همین راستا «محمد خزایی» دبیر این دوسالانه گفت: با توجه به این که زمان برگزاری دوسالانه پوستر به اواخر مهرماه موکول شده است و بنا به درخواست طراحان و تأکید استاد قباد شیوا رئیس دوسالانه، ‌مقرر شد تا به منظور اطلاع رسانی بیشتر و فراهم کردن شرایط حضور تعداد بیشتری از طراحان گرافیک، آخرین فرصت ارسال آثار به مدت 25 روز تمدید شود.
خزایی همچنین عنوان کرد: این در حالی است که بسیاری از طراحان خارجی در ارتباطی که با استاد قباد شیوا رئیس این دوسالانه داشتند خواهان فرصت بیشتری برای ارسال آثار بودند.
محمد خزایی در ارتباط با مکان برگزاری دوسالانه گفت: با موافقت محمود شالویی مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصرتهران مکان قطعی برگزاری دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران، موزه هنرهای معاصرتهران در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان می توانند آثارشان را به خیابان کارگر شمالی - کوچه شهید صدوقی - پلاک 17 ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 11- 66946910 دبیرخانه ملی دوسالانه‌ها تماس بگیرند.
دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران در بخش های اصلی و موضوعی برگزار می‌شود. بخش اصلی شامل پوسترهایی است که بعد از خردادماه 1386 طراحی،‌چاپ و منتشر شده و دارای مضامین فرهنگی و اجتماعی باشد. «انسان معاصر و محیط زیست»، ‌عنوان موضوعی این دوسالانه است که شرکت کنندگان این بخش بر این اساس به خلق اثر خواهند پرداخت.
در این بخش، ‌رعایت اصول زیبایی شناسی، یکی از عوامل مهم برای گزینش اثر است . دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران از روز 27 مهر تا 27 آبان ماه در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار خواهد شد.