سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور بسط و گسترش فرهنگ اسلامی و مضامین و آموزه‌های دینی اقدام به برپایی نمایشگاه طراحی پوستر با موضوع ماه مبارک رمضان کرده است.
این سازمان در فراخوانی از هنرمندان طراح دعوت کرد تا برای شرکت در این نمایشگاه پوسترهایی با مضامین و آموزه‌های دینی مرتبط با ماه مبارک رمضان طراحی و به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.
هنرمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند حداکثر 5 اثر از آثار خود را تا 5 مردادماه به دبیرخانه نمایشگاه به آدرس خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از میدان ونک، کوچه شهید دامن افشار، پلاک 55، سازمان زیباسازی شهر تهران، دفتر مدیرعامل تحویل دهند.
طرح‌های دریافتی توسط هیئت داورانی شامل قباد شیوا، مسعود سپهر، مصطفی اوجی، فرزاد ادیبی و احسان پارسا داوری خواهد شد.
نمایشگاه آثار پذیرفته شده، در ماه مبارک رمضان در نگارخانه برگ برگزار می‌شود و کتاب مجموعه آثار پذیرفته‌شده، به تمامی شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
به برگزیدگان این نمایشگاه نیز به شرح زیر جوایزی اهدا خواهد شد: پنج اثر نخست: لوح افتخار و 20 میلیون ریال وجه نقد، پنج اثر دوم: لوح افتخار و 15 میلیون ریال وجه نقد، اثر سوم: لوح افتخار و 10 میلیون ریال وجه نقد، اثر چهارم: لوح افتخار و 7 میلیون ریال وجه نقد، اثر پنجم: لوح افتخار و 5 میلیون ریال وجه نقد.
دبیر اجرایی این نمایشگاه
اردشیر میرمُنگره می باشد.
(به نقل از فارس)