گرافیک نت؛ به گزارش روابط عمومی هفته طراحی گرافیک، فرانسوا کاسپر نماینده و سخنگوی حرفه طراحی گرافیک وزارت فرهنگ فرانسه و موسس و رئیس اتحادیه طراحان این کشور  به دعوت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک در تهران است.

این گزارش می افزاید: نمایشگاهی از آثار برگزیده این طراح مطرح فرانسوی که تا کنون در بیش از 130 نمایشگاه بین المللی به نمایش در آمده است، بیست و هفتم فروردین ماه لغایت پنجم اردیبهشت 1392 همزمان با هفته طراحی گرافیک در خانه هنرمندان ایران برپا می شود.

گفتنی است این هنرمند فرانسوی در روز پنجم اردیبهشت ماه ساعت 17 در خانه هنرمندان و در حاشیه برگزاری هفته طراحی گرافیک به سخنرانی می پردازد.

کاسپر که از سال 1989 کار خود را با طراحی آثار مختلف برای پروژه های متعدد دولتی، شرکتهای خصوصی و سالن های تئاتر آغاز کرده است، تا کنون عضو هیئات داوری بسیاری از مسابقات بین المللی طراحی در جهان بوده است.

آثار وی تا کنون در نمایشگاههای بین المللی و دوسالانه های متعددی همچون برنو، شومن، لاهتی، مکزیک، ورشو و ... به نمایش درآمده است. شایان ذکر است این آثار به مجموعه های عمومی و شخصی در پاریس، هامبورگ و نیویورک تعلق داشته و همچنین در مجلات تخصصی از جمله آرت اند دیزاین، پیکسل، آیدیا و ... چاپ شده است.

فرانسوا کاسپر برای نخستین بار و به همت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک می باشد.