گرافیک نت؛ حیدر رضایی در یادداشتی کوتاه اینچنین به تشریح مراحل طراحی و همچنین سختی های طراحی پوستر فیلم در کشور می پردازد:
مراحل طراحی دو پوستر فیلم سینمایی اخراجی های 3 با خون دل و کلی چانه زنی با کارگردان فیلم به پایان رسید که هنوز معلوم نیست توسط پخش کننده فیلم توزیع بشود یا نه؟! در هر صورت من با تمام وجود برای رسیدن و مبارزه کردن در این وادی مشقت و کج سلیقگی تلاش می کنم.
همچنین رضایی در گفتگویی با خبرگزاری مهر در مورد مشکلات طراحی پوستر  فیلم گفت: معمولا پوسترهایی که به من سفارش داده می‌شوند از سوی کارگردان یا تهیه کننده هستند اما این آثار از سوی پخش‌کنندگان فیلم مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند و آنها نیز پوسترهای دیگری برای فیلم سفارش می‌دهند.

وی ادامه داد: همین مسئله باعث می‌شود، چندین پوستر برای یک فیلم تولید شود و در نهایت پوستری که توسط پخش کننده سفارش داده شده همین آثاری است که به صورت کلیشه ای و عاری از ایده و خلاقیت و با تیراژ بسیار کم مقابل سینماها دیده می شود و جز آلودگی بصری چیزی به ارمغان نمی آورد. به همین دلیل این آثار در جشنواره فیلم فجر نیز داوری نمی‌شوند که در نهایت می‌توان گفت این آثار نادیده گرفته می‌شوند.


لازم به ذکر است فیلم پر بازیگر "اخراجی های 3" جهت اکران نوروزی سینماها در نظر گرفته شده که رقیب سرسختی برای فیلم تحسین شده "جدایی نادر از سیمین" خواهد بود.