حقیقی: برای نخستین‌بار نمایشگاهی از عکس‌هایی را که مربوط به سال‌های 1348 تا 1353 می‌شود، در نگارخانه دی به نمایش خواهم گذاشت.
حقیقی عنوان این نمایشگاه را «سفر» عنوان کرد و گفت: این عکس‌های مربوط به سفرهایی است که طی سال‌های 48 تا 53 به نقاط مختلف ایران داشته‌ام، نگاتیو آن‌ها را در آرشیو آثارم پیدا کردم و بعد از اسکن گرفتن و چاپ کردن، تصمیم گرفتم آن‌ها را به نمایش بگذارم.
وی درباره ویژگی‌های این عکس‌ها توضیح داد: این عکس‌ها به صورت سیاه‌ و سفید از شهرها و روستاهای مختلف ایران عکاسی شده که امروز دیگر بسیاری از این روستاها و شهرهای کوچک دیگر وجود ندارند و تغییرات بسیاری در آن‌ها به وجود آمده است. نمای ساختمان‌ها تغییر کرده و نماهای شیشه‌ای و فولادی جای آن‌ها را گرفته است.
وی افزود: بسیاری از این عکس‌ها می‌تواند اسناد تاریخی شهرهای مختلف ایران محسوب شود که امروز دیگر اثری از آن‌ها نیست، این عکس‌ها نوع معماری،‌ شرایط فرهنگی و نوع زندگی مردم ایران را در آن سال‌ها نشان می‌دهد.
حقیقی با بیان این که هم‌اکنون نیز در سفرهای مختلف خود از شهرهای ایران عکاسی می‌کند گفت: در ابتدا قصد داشتم که عکس‌های امروز را در کنار عکس‌های قدیمی از شهرهای ایران به نمایش بگذارم و تغییرات این شهرها و اماکن را به صورت مقایسه‌ای نشان دهم، اما بعد فکر کردم بهتر است تنها عکس‌های قدیمی را ارائه کنم و آن‌ها را تحلیل تاریخی نکنم.
وی در نخستین نمایشگاه انفرادی از عکس‌های خود، ‌50 قطعه عکس سیاه و سفید را به نمایش خواهد گذاشت.
نمایشگاه عکس «سفر» ابراهیم حقیقی از 17 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه دی گشایش خواهد یافت و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.