دوره کوتاه مدت آموزش هویت سازی برند (Brand Identity)
زمان دوره سه شنبه 7 و 14 و 21 آذرماه (از ساعت 15 الی 19)
مدرس: آرش سلطانعلی
• مدیر تبلیغات و مشاور برند
• فوق لیسانس MBA
• مدرس دانشگاه در رشته های تبلیغات و ارتباطات- هویت سازی و مدیریت برند (Branding)
• مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر آژانس IDEA BRANDING
• مؤلف کتاب هویت سازی برندهای تجاری
هویت یکپارچه:(Brand)
هویت یکپارچه یک برند قواعد و زیر ساختهای یک ارتباط روشن و شفاف است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش درمیآورد. بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد، میسازد، اجرا میکند و میگوید.
هویت، فقط نشانه، لوگوتایپ یا نام نیست، بلکه عوامل مشترکی است که همه ارکان یک برند را در بیرون و داخل آن پیوند میزند.
هدف از ارائه هویت یکپارچه برند، ایجاد تصویری خاص و مثبت در ذهن عموم مخاطبین است.
هویت یک برند یادآور مستمر و ثابت است از چهره یک برند که در همه جا قابل رویت و انگیزهبخش است.
هویت برند بیان شخصیت، اعتبار و شیوه کار آن برند است. هویت یکپارچه بیانگر ارزشها و نمایش حرفهای بودن برند و تعهد آن به بالاترین استانداردهای بینالمللی است.
هویت یکپارچه برند تصویری متحد و یکدست از برند ایجاد مینماید. از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه ماشینهای توزیع کالا تا سبک و سیاق تبلیغات، همه جا آگاهی نسبت به برند را افزایش میدهد و در نهایت کار و کسب را رونق میبخشد. هویت یکپارچه ابزاری نیرومند است که با سرمایهگذاری بر روی آن، قدرت و اعتبار و ارزش افزوده برای برند ایجاد می شود.
مخاطبان دوره:
مدیران شرکتها، مدیران تبلیغات، روابط عمومی، دستاندرکاران تبلیغات و ارتباطات.
مدت دوره: 3جلسه 4 ساعته
هزینه دوره: 1/270/000 ریال
به شرکتکنندگان دوره مدرک سازمان مدیریت صنعتی اعطاء خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبتنام میتوانند به وب سایت www.imi.ir مراجعه و در بخش آموزش های کوتاه مدت فرم ثبت نام را دریافت نموده و پس از تکمیل فرم آن را به دفتر ثبت نام فکس نمایند.
سرفصل های دوره:
• مفهوم برند
• تاریخ پیدایش برند
• فایده و ارزش برند
• ارزشمندترین برندهای جهان
• ارتباط برند با مخاطبین
• هویت برند
• هویت ملموس و ظاهری برند
• هویت ناملموس و باطنی برند
• انسجام و یکپارچگی برند
• نقش ارتباطات در ارزش آفرینی برای برند
• معماری و استراتژی برند
• خط مشی و راهبرد برند (Brand Strategy)
• چشم انداز برند (Brand Vision)
• ماموریت برند (Brand Mission)
• ارزشهای برند (Brand Values)
• ویژگیهای برند (Brand Position)
• جایگاه برند (Brand Position)
• وعده برند (Brand Promise)
• جوهره برند (Brand Essence)
• شخصیت برند (Brand Personality)
• هویت دیداری مشهود برند (Visual Identity)
• هویت شنیداری برند (Sonic Identity)
• هویت کلامی برند (Verbal Identity)
محل تشکیل دوره:
خیابان ولیعصر، نبش خیابان جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان مرکز آموزش تلفن:2241084 - 26203934 فکس: 22013408