به علت استقبال بازدیدکنندگان و تقاضای دانشجویان رشته گرافیک و با موافقت محمود شالویی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه‌ هنرهای‌ معاصر تهران ، بازدید از نمایشگاه دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران تا 27 آبان‌ماه تمدید شد.این دوسالانه از روز 27 مهرماه با نمایش 275 اثر خارجی و ایرانی در بخش موضوعی و همچنین 60 اثر از پوسترهای تئاتر در بخش جنبی نمایشگاه برپاست.
با پایان یافتن داوری آثار این دوسالانه توسط سه داور خارجی و دو داور ایرانی آثار برگزیده انتخاب و در مراسمی که روز 20 آبان‌ماه ساعت 17 با حضور مسوولین فرهنگی - هنری و هنرمند در سالن اجتماعات موزه‌هنرهای‌معاصرتهران برگزار می گردد ،به برگزیدگان این دوسالانه در هر دو بخش اصلی و موضوعی (‌انسان معاصر و محیط زیست) جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین در این مراسم 5 هنرمند نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
در این مراسم علاوه بر اهدای جایزه به برگزیدگان، از سه هنرمند پیشکسوت عرصه نمایش نیز تقدیر می شود. این هنرمندان کسانی هستند که به عنوان سفارش دهنده‌های برتر پوستر برای آثار نمایشی خود شناخته شده اند و از آن جا که سفارش دهند در حوزه گرافیک و پوستر از اهمیت بالایی برخوردار است، این سه هنرمند نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
مراسم اهدای جوایز دهمین دوسالانه جهانی پوستر تهران با حضور ‌محمود شالویی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌حسین پارسایی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، هنرمندان پیشکسوت،‌ داوران و میهمانان خارجی دوسالانه روز چهارشنبه 20 آبان‌ماه ساعت 17 در سالن اجتماعات موزه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر به موزه ‌هنرهای‌ معاصر تهران مراجعه کنند.