روابط عمومی خانه تئاتر اعلام کرد:طراحان پوستر تئاتر در نامه‌ای به هیات مدیره خانه تئاتر خواستار تشکیل انجمن طراحان پوستر تئاتر در پوشش خانه تئاتر شده بودند که با این درخواست موافقت شد و به زودی این انجمن درخانه تئاتر شکل خواهد گرفت.
هنرمندانی که این درخواست را برای هیات مدیره خانه تئاتر نوشته بودند از طراحان پوستر و بروشور تئاتر خواسته‌ایم تا در شکل‌گیری این انجمن صنفی حضور فعالی داشته باشند.
متن فراخوان این هنرمندان به این شرح است: برآنیم تا"طراحان پوستر و بروشور تئاتر" را برای تثبیت و حمایت از حقوق مادی و معنوی‌مان، در قالب انجمن منشعب از خانه تئاتر، گرد هم آوریم.
این مهم، جز با هم دلی، هم‌کاری و تلاش دوستان عزیزمان میسر نمی‌شود. برهمین اساس، درخواست داریم در ایجاد این ارتباط و حفظ آن بکوشیم.
در ابتدا، پرسش‌نامه‌هایی تهیه شده که در روابط عمومی خانه تئاتر و هم‌چنین نزد امیر اسمی یکی از اعضای هیات موسس موجود است. بدیهی است پاسخگویی و ارسال سریع آنها، ما را در پیشبرد وظیفه‌مان مکلف‌تر و موفق‌تر می‌کند.
گفتنی است:هیات مدیره خانه تئاتر، پیرو درخواست کتبی مورخ 10 خرداد ماه که به امضای تعدادی از همکاران رسید، در تاریخ 24 خرداد ماه موافقت خود را با تشکیل"انجمن طراحان پوستر تئاتر" اعلام کرد.