گرافیک نت؛ دوستان و یاران همیشگی، با عرض سلام و درورد؛

با توجه به اینکه یک نفر با حرکات کودکانه و غیر قابل توجیه قصد تخریب چهره موجه و دوستانه سایت شما "گرافیک نت" را نزد عزیزان نموده و با ایجاد حساب های کاربری (پروفایل)های متعدد با نام و مشخصات کاربران فعال و دیگر عزیزان قصد زیر سوال بردن امنیت این محیط مجازی را نموده و ادعای "هک" و از این قبیل ادعاهای کاذب نموده اند لازم دیدیم نکاتی را به شما دوستان متذکر شویم:

1- ورود به این سایت "گرافیک نت" و دسترسی به اطلاعات شخصی افراد توسط هر کسی که ادعای هک کردن یا از این ادعاهای کودکانه دارد خواب و خیالی بیش نیست و برای ما مانند یک لطیفه مضحک و خنده دار است.

2- فردی که با عناوین مختلف اقدام به ایجاد پروفایل نموده و در گذشته هم عضو این سایت بوده و در پیام های خصوصی ادعا دارد به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کرده و با مشخصات قلابی از جمله سکونت در تهران و کارشناسی ارشد کامپیوتر و از این قبیل ادعاهای کذب قصد فریب اعضا و جلب توجه دیگران را دارد، از استان اصفهان می باشد که مشخصات واقعی وی برای ما روشن و واضح است که در زمان لازم و در صورت مشاهده خطایی دیگر با وی برخورد قانونی خواهد شد.

3- حمله سایبری به سرور سایت به هیچ وجه از ایران نبوده و سرور اصلی واقع در کشور آمریکا مورد حمله قرار گرفته و فقط و فقط بخشی از برنامه اصلی و بخش مربوط به کامنت ها آسیب دیده و هیچ اطلاعاتی سرقت نشده است.

4- دست اندرکاران سایت این اطمینان را به شما می دهند که اطلاعات شخصی کاربران محفوظ و به هیچ وجه کسی به آنها دسترسی پیدا نخواهد کرد.

5- تمام حرکات افراد در سایت تحت نظر سیستم بوده و در صورت بروز خطاهای تعریف شده برای آن پروفایل فرد خاطی بطور خودکار حذف خواهد شد.

 

چند نکته مهم دیگر:

1- در صورت مشاهده دو پروفایل یک شکل و هم نام بلافاصله به ADMIN گزارش دهید تا بررسی و پروفایل کاذب و قلابی حذف شود.

2- به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را (از قبیل شماره تلفن و یا ایمیل شخصی) نزد افراد مشکوک و ناشناس فاش نکنید تا از آنها سوء استفاده نشود.

3- کاربران مشکوک را از جمله کاربری که ایجاد اختلال نموده (در صورت عضویت دوباره) را سریعاً شناسایی و به ADMIN معرفی کنید تا بررسی و برخورد شود.

4- نام کاربری خود را نام واقعی خود قرار دهید و از انتخاب نام های مستعار و مخفف پرهیز کنید چون سیستم اسامی را با ایمیل افراد چک و پروفایل های دارای اسامی نامعتبر را حذف می نماید.

5- با ما توسط راههای ارتباطی موجود از قبیل پروفایل ADMIN و ایمیل در تماس باشید و ما را از راهنمایی ها و دوستی خود بی بهره نگزارید.

و سخن آخر اینکه این جامعه متعلق به همه شما دوستان و عزیزان است و خود شما بهترین نگهبان و دوستدار آن هستید پس اجازه ورود به افراد خاطی و آنهایی که قصد تخریب و سوء استفاده از آن را دارند را ندهید. ما هم همیشه در جهت بهبود امکانات و ایجاد آرامش و ثبات در این محیط مجازی گام برخواهیم داشت.

پاینده و پیروز باشید...

امیرعلی مددی، سردبیر گرافیک نت | سید محمد میرزاده، مدیر فنی سایت