دبیرخانه دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام که از این دوره با تنوع و وسعت بیشتر به لحاظ حجم آثار و گسترش حوزه‌های فعالیت خود برگزار می‌شود اعلام کرد هفته آینده اسامی منتخبان نهایی راه‌یافته به نمایشگاه بر روی سایت این دوسالانه  انتشار خواهد یافت. هیئت انتخاب آثار این دوسالانه را آیدین آغداشلو، مصطفی اسداللهی، ابراهیم حقیقی، مصطفی گودرزی و حبیب الله صادقی تشکیل می دهند و حبیب الله صادقی دبیر این دوسالانه می باشد. همچنین اسامی هیئت داوران این دوسالانه که متشکل از هنرمندان ایرانی و خارجی مسلملن خواهد بود، هنوز مشخص نشده است.
این دبیرخانه همچنین از دریافت بیش از 2200 اثر منتخب از ایران و 44 کشور جهان در این دوسالانه خبر داد.
سومین دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام که در دوره‌های پیش تنها به پوستر اختصاص داشت با طی مراحل نهایی گزینش آثار و قطعی شدن نام منتخبان در مهر ماه سال جاری کلید یکی از مهمترین اتفاقات تجسمی و بصری ایران و جهان اسلام را خواهد زد.
فرهنگستان هنر و مؤسسه فرهنگی هنری صبا این بار نیز همچون دوره‌های پیش یکی از مهمترین رخدادهای گرافیک جهان اسلام را میزبانی خواهند کرد که از دوره جدید با گسترش و تنوع حوزه‌های فعالیت خود از پوستر به طراحی نشانه، نشانه نوشته (لوگو)، طراحی جلد کتاب و نشریات و ... و نشست‌های ویژه تخصصی، آسیب‌شناسی و پژوهشی گرافیک ایران و جهان اسلام ویژگی و برجستگی قابل توجهی می‌یابد.
علاقمندان می توانند جهت آگاهی از نتایج نهایی منتخبان شرکت در دوسالانه به آدرس اینرنتی www.caiw.ir  مراجعه نمایند.