این نمایشگاه مروری بر آثار طراحی جلد کتاب و طراحی پوستر مجید عباسی  طی 5 سال اخیر خواهد بود و قرار است حدود 60 طراحی جلد کتاب و 30 طراحی پوستر را به نمایش در آید.
عباسی جایزه بزرگ اندی وارهول را از ششمین ترینال بین‌المللی پوستر ترناوا، اسلواکی در سال 2006 از آن خود کرد و به گفته خودش،‌در این سه سالانه رسم بر آن است که آثار برنده جایزه بزرگ دوره قبل را به نمایش می‌گذارند.
این هنرمند طراح، همچنین از برپایی ورک‌شاپ و مراسم سخنرانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: قرار است سخنرانی با موضوع "اصالت و طراحی گرافیک امروز ایران " به همراه ورک‌شاپ در جمع دانشجویان داشته باشم.
این نمایشگاه  به مدت دو ماه برپا خواهد بود.
عباسی متولد 1344 و دانش‌آموخته رشته ارتباط تصویری از دانشگاه تهران است. او در سال 1378 دو جایزه در رشته‌های طراحی آگهی‌های تبلیغاتی و طراحی بسته‌بندی از ششمین بینال طراحان گرافیک ایران را به خود اختصاص داد و جایزه ویژه هیئت داوران دومین بینال بین‌المللی پوستر چین در سال 2005 و جایزه بزرگ- اندی وارهول- از ششمین ترینال بین‌المللی پوستر ترناوا، اسلواکی در سال 2006 از جمله افتخارات وی به حساب می‌آید. وی در حال حاضر مدیریت استودیو طراحی "دید گرافیک" را بعهده دارد.
او همچنین برگزارکننده کارگاه‌های تخصصی در پالرمو ایتالیا، شومون فرانسه، دوحه قطر، بازل سوئیس و استانبول ترکیه در سال‌های اخیر بوده است.
آثار این طراح گرافیک ایرانی در نشریات و کتاب‌های معتبر نیویورک،‌پاریس، میلان، مونیخ، مسکو و ... به چاپ رسیده است.
پوسترهای عباسی همچنین در مهم‌ترین مجموعه‌ها، موزه‌ها و گالری‌های داخل و خارج از کشور از جمله آلمان، لهستان، جمهوری چک،ژاپن، پاریس، بلژیک، چین، ایتالیا، اسلواکی و ... به نمایش درآمده است.