به گزارش هنرنامه؛ دیدار نوروزی هنرمندان عرصه تجسمی روز جمعه 22 فروردین ماه به همراه برپایی نمایشگاه آگهی های تبلیغاتی که توسط فرشید پارسی کیا گردآوری شده است در آموزشگاه ایده برگزار شد و جمعی از هنرمندان باسابقه همچون سرژ آواکیان، دکتر محمد بلوریان، بیتا وکیلی، کوروش قاضی زاده، فرزاد مقدم، اونیش امین‌الهی، شکوفه فلاح، آرش تنهایی، طاهره صمدی طاری، محسن احتشامی ، ژیلا دژم و جمعی از هنرجویان «ایده» در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که به رسم هر ساله در آموزشگاه ایده برگزار می‌شود، جشن فارغ التحصیلی هنرآموزان آموزشگاه ایده در رشته مدیریت برند (MBA) که سال گذشته با همکاری «ایده» و دانشکــده کسب و کار استانبوال برگزار شد، نیز برگزار و مدارک تحصیلی این هنرجویان اهدا شد.

سخنرانی آرش سلطانعلی مدیر آموزشگاه ایده، اساتید و دانشجویان مدیریت برند (MBA) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

آرش سلطان‌علی مدیر آموزشگاه ایده در حاشیه این مراسم گفت: طبق برنامه‌های آموزشگاه ایده که در هر برنامه دیداری با یک هنرمند برگزار می‌کند تصمیم گرفتیم که این دیدارها را در فروردین ماه با حضور تمامی هنرمندان، هنرجویان و بزرگان هنرهای تجسمی در آموزشگاه ایده برگزار کنیم تا در فضایی هنری و دوستانه هنرمندان ضمن دیدار نوروزی هریک از دغدغه‌های خود سخن بگویند.

او افزود: این مراسم سخنرانی نداشت اما به درخواست بسیاری از علاقمندان برخی از هنرمندان سخن خواهند گفتند.

به گفته مدیرآموزشگاه ایده؛ همزمان با این مراسم نمایشگاهی از آگهی‌های تبلیغاتی که سال گذشته نمایشگاه آن را به همراه کتاب این مجموعه آثار که به همت فرشید پارسی‌کیا گردآوری شده است، را نیز برپا کردیم که تا پایان فروردین ماه در گالری ایده ادامه دارد.

سلطان‌علی همچنین از برگزاری نشست دوستانه با حسین محجوبی به مناسبت زاد روز او در آموزشگاه ایده خبر داد و گفت: این نشست 5 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.