آرش سلطانعلی مدرس این کارگاه ضمن معرفی و ارزیابی هویت بصری برند نمونه هایی متعددی از برند های معتبر دنیا به موضوعات زیر پرداخت:
-استانداردسازی رنگهای اصلی و فرعی سازمانی، سیستمهای Pantone Coding، CMYK ،RGB
-استانداردسازی شعار (Slogan) و تگ لاین (Tagline)
-استانداردسازی فونتهای مورد استفاده
-استانداردسازی و یکپارچهسازی مجموعه اوراق اداری، سربرگها، اوراق فکس، کارتها، فولدرها، پاکتها، لیبلها، یادداشتها، گزارشها، تگها، Applications ،Name Badges، Greetings، چارتها، جداول، دیاگرامها و نقشهها.....
-استانداردسازی و یکپارچهسازی ساختار بستهبندیها و یونیفورم Packaging
-استانداردسازی و یکپارچهسازی ساختار آگهیها و تبلیغات، بروشورها، تقویمها و سایر ملزومات اداری و Reminders و .....
-استانداردسازی و یکپارچهسازی ساختار تبلیغات الکترونیک، وبسایت، مالتیمدیا، بنرهای اینترنتی، Screen Saver و ....
-استانداردسازی و یکپارچهسازی ساختار چهره محیطی، ساین بردها، استندها، هویت نمایشگاهی، غرفهها، اتومبیلها، لوازم و لباسهای کار و پرچمها و بنرها و اتومبیل ها ....
- استانداردسازی و یکپارچه سازی ساختار هدایای تبلیغاتی و Reminder ها.
-استانداردسازی و یکپارچه سازی ساختار و قواعد بصری تشریفات و دیسیپلین ها